Contact

Voor elke vraag een antwoord

Bij Koopjedeal willen wij het onze klanten makkelijker maken. Zoals onze motto luidt is de klant bij ons te allen tijde koning. Daarom hebben wij een uitgebreide veelgestelde vragen pagina opgezet, zodat je altijd op jouw vragen antwoord kunt vinden.


  • Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:

    1) Telefonisch

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 en in het weekend van 10:00-17:00. Met uitzondering van feestdagen. 
    Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539.  Wij staan je met genoegen te woord!

    ✓ Deskundig advies
    ✓ Uitstekende service, altijd een gepaste oplossing! 
    ✓ Geen keuzemenu's, u krijgt vrijwel direct een collega aan de telefoon. 
    ✓ Een gemiddelde wachttijd van minder dan één minuut!

     2) E-mail

    Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 1 werkdag een reactie. Vergeet hierbij niet uw bestel/ordernummer te vermelden! 

    3) Online Chat

    Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons. 
    Op chat-berichten wordt er binnen 60 seconden gereageerd! 

     


  • Koopjedeal is een webshop met iedere dag minimaal 7 nieuwe aanbiedingen met minimaal 50% korting.
    Alle koopjes zijn slechts 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt. Wees er dus op tijd bij! Wij verkopen veel verschillende artikelen, schrijf je dus in voor onze nieuwsbrief zodat je zeker weet dat je niks mist.

    Ieder dag hanteren wij een bepaalde thema aanbiedingen. Zo heb je bijvoorbeeld op maandag keuken gerelateerde artikelen in de aanbieding en op woesndag bijvoorbeeld gereedschap. 


  • Nadat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, ontvang je bericht met daarin je inlog-gegevens. 
    Hiermee kunt je helemaal rechtsboven op de website inloggen. 

    Bent u uw inloggegevens kwijt? Klik hier om nieuwe inlog-gegevens op te vragen. 


  • Je zou het bijna denken door onze lage prijzen, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met lage marges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen. Je zit bij ons niet vast aan een abonnement, en zelfs onze service is helemaal in orde. Zo kun je bijvoorbeeld gratis retourneren en zijn de verzendkosten altijd laag.
    Wanneer u contact met ons opneemt, heeft u reactie binnen 24 uur per mail of direct via onze Livechat of per telefonie. 


  • Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Koopjedeal vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 24 uur geldig. Tip: je kunt je bovenaan deze pagina ook inschrijven voor onze nieuwsbrief, zo blijf je altijd op de hoogte van onze aanbiedingen.


  • Een aanbieding blijft slechts 24 uur online staan. Na afloop kun je het product niet meer bestellen voor de aanbiedingsprijs. Wees er dus altijd op tijd bij en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.


  • Je kunt je aanmelden door boven deze pagina jouw e-mailadres in te vullen.


  • Uitschrijven van onze nieuwsbrief kan eenvoudig door te klikken op ’’afmelden’’ in onze nieuwsbrief.
    Klik hier om je af te melden voor de nieuwsbrief. 


  • Wij zullen ons best doen om binnen 1 werkdag op je e-mail te reageren. Vaak heeft u al reactie binnen 4 uurtjes.
    Mocht je een dringende vraag hebben dan kun je het beste even bellen. Neem contact op met ons! 


  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koopjedeal.nl. Vergeet hierbij niet je bestel/ordernummer te vermelden. 
    Wij doen ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen. Onze klanten vinden dat wij hier heel goed in zijn! Klik hier om onze klant-beoordelingen te bekijken. 


  • Hoe kan ik bestellen?

    1) Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ''Nu Kopen''. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal of een van onze andere betaalmogelijkheden.

     2) U kunt ook telefonisch een bestelling plaatsen. Telefonische bestellingen worden enkel mogelijk gemaakt met achteraf betalen (Afterpay). Vereiste is dat in het bezit bent van een mailadres + dat het bedrag tussen de €10-€200 ligt. 
    Voor meer informatie: Neem contact op met ons! 

    3) Het is ook mogelijk om per mail een bestelling te plaatsen. 
    Vul het onderstaande formulier in en mail deze naar info@koopjedeal.nl 
    Binnen 48 uur ontvangt u de bevestiging, indien uw betalingsmethode geaccepteerd wordt door Afterpay.

    "U wenst een bestelling per mail te plaatsen. (achteraf betalen) 
    Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, zal ik het bestelproces voor u doorlopen. 

    Welk(e) product(en) wenst u te bestellen?

    Indien van toepassing, maak een keuze tussen kleur, maat of soort & hoeveelheid

    -

    -

     

    Heeft u een kortingscode? Zo ja, vul hieronder uw kortingscode in. 

    -  

    De verzendkosten van de bestelling bedragen: €5,95
    Het totaal komt uit op: €

     Vul hieronder uw gegevens in:

    - Uw voornaam + achternaam: 

    - Straatnaam + huisnummer: 

    - Postcode: 

    - Mailadres: 

    - Telefoonnummer: 

    Om het mogelijk om de bestelling per Afterpay te voldoen (achteraf betalen), hebben wij uw geboortedatum nodig ter verificatie. 

    - Vul hier uw geboortedatum in: 

     

    Middels het retourneren van de bestelformulier, gaat u akkoord met de betalingsvoorwaarden van Afterpay. https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden 

     

    Wanneer de bestelling geaccepteerd wordt, ontvangt u orderbevestiging van ons per mail. 
    Het kan zijn dat het verzoek afgekeurd wordt door Afterpay, deze gegevens zijn volledig afgeschermd voor ons wegens privacy redenen. 
    Indien het verzoek niet geaccepteerd wordt, ontvangt u bericht van onze klantenservice over eventuele andere betaalmogelijkheden.  

    Wij danken u voor het invullen van de gegevens. 

    Zodra de bestelling doorgevoerd is, ontvangt u bericht van ons. 
    Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons. 
    Mijn collega's of ik helpen u graag verder.


  • Het is uiteraard mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Een voorwaarden hieraan is, dat u de bestelling middels Afterpay (achteraf betalen) voldoet. 
    Daarbij is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen tussen de €10 en €200. 
    Zoek het product of producten op die je wilt bestellen en neem telefonisch contact met ons via 0320-417539 

    Wij staan 7 dagen per week voor u klaar. 
    Op werkdagen van 09:00 tot 21:00. 
    In het weekend van 10:00 tot 17:00.


  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De levertijd verschilt per artikel en wordt bij het product onder het kopje ”highlights & specificaties’’ weergegeven.
    Heb je er overheen gelezen? Dan kun je het nog altijd in de orderbevestiging terugvinden. 
    In de orderbevestiging zie je exact wanneer welk product bij u afgeleverd wordt. 

    Uiteraard proberen wij bestellingen eerder te versturen, maar vanwege de duizenden bestellingen per dag hebben wij iets meer tijd nodig. 
    Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvangt u de verzendgegevens om uw bestelling tot aan de deur te volgen. (indien beschikbaar) 

     


  • Uiteraard. Alle bestellingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. Sterker nog, wij zijn onlangs gecertificeerd voor onze beveiligde betaalomgeving. (SSL certificaten) 


  • Uiteraard kan dat. Neem contact op met ons!  Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan uiteraard direct terugstorten.


  • Als je een bestelling hebt geplaatst of als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode van ons ontvangt.

    Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

    1. Zoek het gewenste product en klik op ''Nu Kopen''

    2. Je komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen

    3. Vul jouw kortingscode in en klik op ''Kortingscode toepassen''


  • Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ontvang je direct een kortingscode. Bovendien stoppen wij in het pakketje ook regelmatig een kortingscode.
    Houdt onze nieuwsbrief in de gaten voor leuke acties en aanbiedingen! 


  • Helaas kunnen wij achteraf geen kortingscodes verwerken. Je kunt je kortingscode dan bewaren voor de volgende keer. 


  • Uiteraard. Alle betalingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. De betaalomgeving is zo goed beveiligd, dat wij hier onlangs SSL certificatie voor hebben gekregen. 


  • AfterPay voert voor koopjedeal.nl het volledige achteraf betaalproces uit.
    Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
    U kunt bij koopjedeal.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200. Betalen met Afterpay kost €0,50.
    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit.
    AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.
    Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. 
    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Voor vragen over de factuur of facturering kunt u het beste terecht bij Afterpay. De betaalgegevens zijn volledig afgeschermd voor Koopjedeal B.V. 
    Voor telefonisch contact met Afterpay: 020- 7 230 270 


  • In de online kassa van onze webwinkel kiest u als betaalwijze voor AfterPay (achteraf betalen).
    Hierna rondt u uw bestelling af. Hiervoor heeft u geen betaalpas, e.dentifier of TAN-codes nodig.
    U kunt gewoon per bankoverschrijving betalen, nadat u de bestelling ontvangen heeft.
    Voor Afterpay rekenen wij wel €0,50 aan servicekosten aan u door. Onze daadwerkelijke kosten liggen hoger, maar deze nemen wij grotendeels voor onze rekening.

    U ontvangt de bestelde producten van ons (Koopjedeal.nl). Pas ná ontvangst van uw bestelling ontvangt u van AfterPay een e-mail met de factuur.  
    Deze factuur kunt u betalen hoe en wanneer u het het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Dit kan via de iDEAL-knop in uw factuur of door het bedrag over te maken via internetbankieren. Ook een bankoverschrijving behoort tot de mogelijkheden. 

    Let op: wij hanteren een maximumbedrag van €200,- per Afterpay. 



  • Betalen is bij ons gratis, de kosten nemen wij voor onze rekening.


    1. Klik tijdens het afreken op iDeal
    2. Selecteer jouw bank
    3. Klik op ’’Plaats uw bestelling’’
    4. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

    1. Klik tijdens het afreken op Mastercard of Visa
    2. Klik op ’’Plaats uw bestelling’’
    3. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

  • Uiteraard proberen wij de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten vermelden wij altijd bij de aanbieding.
    U betaalt maximaal €5,95 per bestelling. 

    Vanaf €75 rekenen wij geen verzendkosten! 


  • De levertijd kunt u ten alle tijden terugvinden in de orderbevestiging. De orderbevestiging ontvangt u direct nadat u de bestelling voldaan heeft. 
    De levertijd bedraagt veelal maximaal 5 werkdagen. 

    Zijn de 5 werkdagen om en heeft u nog steeds niets ontvangen? Neem contact op met ons! 


  • Brievenbuspost
    Voor brievenbuspost hoeft u niet thuis te blijven, de zending kan dan gewoon bij u afgeleverd worden. 

    Pakketpost 
    Bent u gedurende eerste afleverpoging niet thuis? Dan kunt u middels de tracking gegevens die u per mail toegestuurd heeft gekregen een alternatieve afleverwijze selecteren. 
    Dit kan zijn op een ander tijdstip, maar ook bij een afleverpunt of uw buren bijvoorbeeld. Kortom genoeg mogelijkheden! 
    Vaak wordt er ook een briefje achter gelaten met daarin instructies over hoe verder te handelen. 


  • Uiteraard kan dat. Sterker nog; dat kan bij ons zelfs GRATIS! Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een retourzending aan ons te melden. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. 
    Zodra wij het product retour hebben, zullen wij nagaan wat de gewenste oplossing is en deze bewerkstelligen. Bekijk deze pagina voor het retourproces en meer informatie: www.koopjedeal.nl/retourneren


  • Het retourneren bij ons is geheel gratis mits u natuurlijk gebruik kunt maken van de voorgestelde retourwijze. 
    Dit kan een afhaalafspraak zijn of u dient het pakketje af te geven. 
    Kunt u geen gebruik maken van de voorgestelde retourwijze? Dan vervalt het gratis retourrecht! 


  • Allereerst natuurlijk onze excuses. U kunt het beste direct een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/retourneren 
    Omschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk en voeg eventuele foto’s bij. 
    Uw aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost! 


  • Bestelling geplaatst als gast zonder account?
    1) Ga naar deze pagina: Retouraanvraag
    2) Vul uw bestelnummer en e-mail adres in waarmee bestelling is geplaatst
    3) Doorloop alle stappen
    4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
    5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

    Bestelling geplaatst als ingelogde klant?
    1) Ga naar mijn account en klik op ’Retourzending’
    2) Hier kunt u een nieuwe retourzending aanvraag
    3) Doorloop alle stappen
    4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
    5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren


  • Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt. 
    Indien dit niet mogelijk is, maak dit kenbaar bij onze medewerkers.

    Heeft u als betaalwijze Afterpay gekozen en wenst u de bestelling te retourneren? Het is geadviseerd om de bestelling te voldoen waarnaar wij het aankoopbedrag crediteren, indien het product in originele staat retour gestuurd is. Zo voorkomt u onnodige administratiekosten! 


  • Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd gaan wij direct over tot een terugbetaling. 
    Vanaf het moment dat u de creditnota heeft ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen (IDeal/Afterpay) voordat het bedrag zichtbaar is op de rekening waarmee de bestelling betaald is. 

    Heeft u de factuur van Afterpay nog niet voldaan? Dan wordt de factuur geannuleerd. U ontvangt van Afterpay bevestiging dat de factuur geannuleerd is. 
    Bij creditcard betalingen duurt het maximaal 30 dagen voordat het zichtbaar is op het overzicht. 

    ŸŸŸ

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er toch niet bij? Heb je andere vragen of wil je gewoon eens kennismaken? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk (maximaal 5 werkdagen) contact met je op.