Retourneren

 

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een product om een of ander reden wilt retourneren. Dit kan bij koopjedeal binnen 14 dagen na ontvangst. Je hebt vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om jouw pakketje terug te sturen. Om alles in goede banen te leiden zijn er enkele simpele procedures. Heb je tussen 1 november 2017 en 31 december 2017 een bestelling geplaatst? Dan heb je een zichttermijn van in totaal 100 dagen na ontvangst. 

Niet goed? Geld terug en dat wel tot 100 dagen nadat je de aankoop ontvangen hebt. 

Naast je wettelijke zichttermijn van 14 dagen, verlengt Koopjedeal B.V. deze vrijwillig voor je tot maar liefst 100 dagen. Dit allemaal zodat jij er zeker van bent, dat je je goed voelt bij het product. Er zijn natuurlijk een aantal eisen verbonden aan de vrijwillige teruggaverecht van in totaal 100 dagen. 

  1. De vrijwillige 100 dagen zichttermijn geldt voor bestellingen die geplaatst zijn tussen 1 november 2017 en 31 december 2017. Heb je buiten deze periode besteld? Dan geldt voor jou een zichttermijn van 14 dagen. 
  2. Het product mag niet gebruikt zijn. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. 
  3. Het product is ongebeschadigd & ongebruikt en wordt in geheel originele staat naar ons geretourneerd. 
  4. Het artikel wordt volledig in originele staat retour gezonden inclusief eventuele accessoires. 
  5. Indien er sprake is van een uitzondering op de vrijwillige 100 dagen zichttermijn, dan staat het bij de productpagina vermeld. 
  6. Er zijn een aantal producten die vanwege specifieke redenen niet geretourneerd mogen worden. Meer hierover vind je via: https://www.koopjedeal.nl/uitzonderingen-retour

Aanmelden retourzending 
Bestelling geplaatst als ingelogde klant? 

  1. Ga naar mijn 'account' en klik op ’Retourzending’
  2. Hier kunt u een nieuwe retourzending aanvragen
  3. Doorloop alle stappen
  4. Uw aanvraag zal binnen 1 werkdag worden goedgekeurd
  5. Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Defect product of een verkeerde levering?

Is het product beschadigd, defect of incompleet geleverd? 
Ook dit is zo geregeld! 
> lees meer

Je Product(en) ruilen

Wenst u het product te ruilen? Dit kan zijn voor hetzelfde product of u kunt het product omruilen voor een goedkoper of duurder product. 
Geen enkel probleem. Zo gedaan! 
> lees meer

Garantie

Is het product defect geraakt? Vaak heeft u dan recht op garantie.
Standaard geven wij één jaar garantie op elektronische producten.
> lees meer

Product retourneren voor creditering

Bent u ontevreden over het geleverde product en wenst u liever uw geld retour? 
Ook dit behoort tot de mogelijkheden bij www.koopjedeal.nl!
> lees meer

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
  • Vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
  • Planten
  • Wij geven u één maand garantie op kabelbreuk.  Dit is van toepassing op alle kabels en oordopjes.
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
    > lees meer

Is iets nog niet helemaal duidelijk?

Heb je vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan contact op via het contactformulier of ga naar FAQ om te kijken of jouw vragen al beantwoord zijn.