Retourneren

 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je toch besluit om een product niet te houden. Bij Koopjedeal bieden we je 30 dagen de tijd om aan te geven dat je een product wilt retourneren. Na deze 30 dagen heb je nog eens 14 dagen de tijd om jouw pakketje terug te sturen. Om alles in goede banen te leiden zijn er enkele simpele procedures, deze lees je hieronder.

Niet goed? Geld terug! 

De Nederlandse wet bepaalt dat je recht hebt op een zichttermijn van 14 dagen. Koopjedeal verlengt deze termijn voor onze klanten tot 30 dagen. Dit doen we zodat jij er zeker van bent, dat je je goed voelt bij het product. Als je een product wil retourneren, moet je wel aan een paar voorwaarden voldoen

  1. Het product mag niet gebruikt zijn. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doe. 
  2. Het product is onbeschadigd en ongebruikt. Het product wordt in de oorspronkelijke staat naar ons geretourneerd. Deze voorwaarde heeft ook betrekking op eventuele accessoires.  
  3. Indien er sprake is van een uitzondering op de vrijwillige 30 dagen zichttermijn, dan staat het bij de productpagina vermeld. 
  4. Er zijn een aantal producten die vanwege specifieke redenen niet geretourneerd mogen worden. Meer hierover vind je op de pagina met uitzonderingen.

Aanmelden retourzending 
Heb je een bestelling geplaatst als ingelogde klant? 

  1. Ga naar mijn 'account' en klik op retourzending;
  2. Hier kan je een nieuwe retourzending aanvragen.
  3. Doorloop alle stappen
  4. Wij verwerken jouw aanvraag binnen 1 werkdag.
  5. Nadat jouw aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin een verzendetiket en alle informatie die je nodig hebt om jouw bestelling gratis te retourneren.

Heb je een bestelling geplaatst als gast zonder account? 

  1. Ga naar deze pagina: 'retouraanvraag'
  2. Vul je bestelnummer en e-mailadres in waarmee de bestelling geplaatst is.
  3. Doorloop alle stappen.
  4. Wij verwerken jouw aanvraag binnen 1 werkdag
  5. Nadat jouw aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin een verzendetiket en alle informatie die je nodig hebt om jouw bestelling gratis te retourneren. 

Defect product of een verkeerde levering?

Is het product beschadigd, defect of incompleet geleverd? 
Dan lossen we dit natuurlijk zo snel mogelijk op! 

Lees meer

Jouw product(en) ruilen

Wil je een product ruilen? Geen enkel probleem, dat kan! Wij kunnen het product omruilen voor het gewenste exemplaar. Dit kan hetzelfde product zijn, maar het kan ook een duurder of goedkoper product zijn. Als je geld terugkrijgt of moet bijbetalen, dan handelen we dit ook meteen voor je af.  
Lees meer

Product retourneren voor creditering

Bent je ontevreden over het geleverde product en wil je liever jouw geld retour? Ook dit is mogelijk.

Lees meer

Garantie

Is het product defect geraakt? Vaak heb je dan recht op garantie. Wij geven standaard 1 jaar garantie op elektronische producten.

Lees meer

Producten die niet geretourneerd kunnen worden

Voor sommige producten accepteren wij geen retourzendingen. Hieronder vind je de hele lijst met uitzonderingen.

Lees meer

Is iets nog niet helemaal duidelijk?

Zijn er nog punten die niet helemaal duidelijk zijn? Op onze FAQ-pagina kan je het antwoord op veel vragen terugvinden. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Onze medewerkers helpen je graag verder!