Retour policy

 

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een product om een of ander reden wilt retourneren. Dit kan bij koopjedeal binnen 14 dagen na ontvangst. Je hebt vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om jouw pakketje terug te sturen. Om alles in goede banen te leiden zijn er enkele simpele procedures.

Aanmelden retourzending
Bestelling geplaatst als gast zonder account?

  1. Ga naar deze pagina Retouraanvraag
  2. Vul uw bestelnummer en e-mail adres in waarmee bestelling is geplaatst.
  3. Doorloop alle stappen
  4. Uw aanvraag zal binnen 1 werkdag worden goedgekeurd
  5. Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Aanmelden retourzending
Bestelling geplaatst als ingelogde klant?

  1. Ga naar mijn 'account' en klik op ’Retourzending’
  2. Hier kunt u een nieuwe retourzending aanvragen
  3. Doorloop alle stappen
  4. Uw aanvraag zal binnen 1 werkdag worden goedgekeurd
  5. Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Defect product of een verkeerde levering?

Is het product beschadigd, defect of incompleet geleverd? 
Ook dit is zo geregeld! 
> lees meer

Je Product(en) ruilen

Wenst u het product te ruilen? Dit kan zijn voor hetzelfde product of u kunt het product omruilen voor een goedkoper of duurder product. 
Geen enkel probleem. Zo gedaan! 
> lees meer

Garantie

Is het product defect geraakt? Vaak heeft u dan recht op garantie.
Standaard geven wij één jaar garantie op elektronische producten.
> lees meer

Product retourneren voor creditering

Bent u ontevreden over het geleverde product en wenst u liever uw geld retour? 
Ook dit behoort tot de mogelijkheden bij www.koopjedeal.nl!
> lees meer

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
  • Vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
  • Planten
  • Wij geven u één maand garantie op kabelbreuk.  Dit is van toepassing op alle kabels en oordopjes.
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
    > lees meer

Is iets nog niet helemaal duidelijk?

Heb je vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan contact op via het contactformulier of ga naar FAQ om te kijken of jouw vragen al beantwoord zijn.