Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:

1) Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 en in het weekend van 10:00-17:00. Met uitzondering van feestdagen. 
Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539. Wij staan je met genoegen te woord!

 2) E-mail

Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 1 werkdag een reactie. Vergeet hierbij niet uw bestel/ordernummer te vermelden! 

3) Online Chat

Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons. 
Op chat-berichten wordt er binnen 60 seconden gereageerd! 

 

Hoe werkt betalen met achteraf betalen (Afterpay)?

In de online kassa van onze webwinkel kiest u als betaalwijze voor AfterPay (achteraf betalen). Hierna rondt u uw bestelling af. Hiervoor heeft u geen betaalpas, e.dentifier of TAN-codes nodig. Voor Afterpay rekenen wij wel €0,50 aan servicekosten aan u door. Onze daadwerkelijke kosten liggen hoger, maar deze nemen wij grotendeels voor onze rekening.

 U ontvangt de bestelde producten van ons (Koopjedeal.nl). Pas ná ontvangst van uw bestelling ontvangt u van AfterPay een e-mail met de factuur.  

Deze factuur kunt u betalen hoe en wanneer u het het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Dit kan via de iDEAL-knop in uw factuur of door het bedrag over te maken via internetbankieren. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per artikel en wordt bij het product onder het kopje ”highlights & specificaties’’ weergegeven. Heb je er overheen gelezen? Ga dan uit van maximaal 5 werkdagen. 
Uiteraard proberen wij bestellingen eerder te versturen, maar vanwege de duizenden bestellingen per dag hebben wij iets meer tijd nodig. 
Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvangt u de verzendgegevens om uw bestelling tot aan de deur te volgen. (indien beschikbaar) 

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Bestelling geplaatst als gast zonder account?
1) Ga naar deze pagina: Retouraanvraag
2) Vul uw bestelnummer en e-mail adres in waarmee bestelling is geplaatst
3) Doorloop alle stappen
4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Bestelling geplaatst als ingelogde klant?
1) Ga naar mijn account en klik op ’Retourzending’
2) Hier kunt u een nieuwe retourzending aanvraag
3) Doorloop alle stappen
4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode die ik heb ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst of als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode van ons ontvangt.

Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

1. Zoek het gewenste product en klik op ''Nu Kopen''

2. Je komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen

3. Vul jouw kortingscode in en klik op ''Kortingscode toepassen''

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:

1) Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 en in het weekend van 10:00-17:00. Met uitzondering van feestdagen. 
Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539. Wij staan je met genoegen te woord!

 2) E-mail

Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 1 werkdag een reactie. Vergeet hierbij niet uw bestel/ordernummer te vermelden! 

3) Online Chat

Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons. 
Op chat-berichten wordt er binnen 60 seconden gereageerd! 

 

Wat is Koopjedeal?

Koopjedeal is een webshop met iedere dag 5 nieuwe aanbiedingen met minimaal 50% korting. Alle koopjes zijn slechts 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt. Wees er dus op tijd bij! Wij verkopen veel verschillende artikelen, schrijf je dus in voor onze nieuwsbrief zodat je zeker weet dat je niks mist.

Hoe maak ik een account aan?

Klik bovenaan deze pagina op ’’registreren’’ en vul jouw naam, achternaam en e-mail adres in of ga naar https://www.koopjedeal.nl/customer/account/create/
Als je een account hebt kun je jouw bestelling volgen en bovendien kun je dan gratis meedoen met onze spaarsysteem.

Zitten er addertjes onder het gras?

Je zou het bijna denken door onze lage prijzen, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met lage marges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen. Je zit bij ons niet vast aan een abonnement, en zelfs onze service is helemaal in orde. Zo kun je bijvoorbeeld gratis retourneren en zijn de verzendkosten altijd laag.

Hoe laat kan ik de volgende aanbiedingen op de site vinden?

Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Koopjedeal vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 24 uur geldig. Tip: je kunt je bovenaan deze pagina ook inschrijven voor onze nieuwsbrief, zo blijf je altijd op de hoogte van onze aanbiedingen.

Hoe lang blijft een aanbieding online staan?

Een aanbieding blijft slechts 24 uur online staan. Na afloop kun je het product niet meer bestellen. Wees er dus altijd op tijd bij en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden door boven deze pagina jouw e-mailadres in te vullen.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Uitschrijven van onze nieuwsbrief kan eenvoudig door te klikken op ’’afmelden’’ in onze nieuwsbrief.

Hoe lang duurt het totdat ik antwoord krijg op mijn e-mail?

Wij zullen ons best doen om binnen 1 werkdag op je e-mail te reageren. Mocht je een dringende vraag hebben dan kun je het beste even bellen.

Ik heb een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koopjedeal.nl. Vergeet hierbij niet je bestel/ordernummer te vermelden. 
Ben je het oneens met de beslissing van de desbetreffende medewerker? Het is mogelijk om een zogeheten O.S.B. (onafhankelijke Secundaire beoordeling) te krijgen over de klacht/situatie. Een andere medewerker zal onafhankelijk de gehele situatie onder de loep nemen en hierin opnieuw een uitspraak doen over de mogelijkheden/oplossingen. 

U kunt dit het beste kenbaar maken door OSB vervolgens uw bestelnummer in de titel van het bericht toe te voegen.

Hoe kan ik bestellen?

Hoe kan ik bestellen?

1) Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ''Nu Kopen''. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal of een van onze andere betaalmogelijkheden.

 2) U kunt ook telefonisch een bestelling plaatsen. Telefonische bestellingen worden enkel mogelijk gemaakt met achteraf betalen (Afterpay). Vereiste is dat in het bezit bent van een mailadres + dat het bedrag tussen de €10-€200 ligt. 
Voor meer informatie tel: 0320-417539 

3) Het is ook mogelijk om per mail een bestelling te plaatsen. 
Vul het onderstaande formulier in en mail deze naar info@koopjedeal.nl 
Binnen 48 uur ontvangt u de bevestiging, indien uw betalingsmethode geaccepteerd wordt door Afterpay.

"U wenst een bestelling per mail te plaatsen. (achteraf betalen) 
Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, zal ik het bestelproces voor u doorlopen. 

Welk(e) product(en) wenst u te bestellen?

Indien van toepassing, maak een keuze tussen kleur, maat of soort & hoeveelheid

-

-

 

Heeft u een kortingscode? Zo ja, vul hieronder uw kortingscode in. 

-  

De verzendkosten van de bestelling bedragen: €5,95
Het totaal komt uit op: €

 Vul hieronder uw gegevens in:

- Uw voornaam + achternaam: 

- Straatnaam + huisnummer: 

- Postcode: 

- Mailadres: 

- Telefoonnummer: 

Om het mogelijk om de bestelling per Afterpay te voldoen (achteraf betalen), hebben wij uw geboortedatum nodig ter verificatie. 

- Vul hier uw geboortedatum in: 

 

Middels het retourneren van de bestelformulier, gaat u akkoord met de betalingsvoorwaarden van Afterpay. https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden 

 

Wanneer de bestelling geaccepteerd wordt, ontvangt u orderbevestiging van ons per mail. 
Het kan zijn dat het verzoek afgekeurd wordt door Afterpay, deze gegevens zijn volledig afgeschermd voor ons wegens privacy redenen. 
Indien het verzoek niet geaccepteerd wordt, ontvangt u bericht van onze klantenservice over eventuele andere betaalmogelijkheden.  

Wij danken u voor het invullen van de gegevens. 

Zodra de bestelling doorgevoerd is, ontvangt u bericht van ons. 
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons. 
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Is het mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen?

Het is uiteraard mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. 
Zoek het product of producten op die je wilt bestellen en neem telefonisch contact met ons via 0320-417539 

Wij staan 7 dagen per week voor u klaar. 
Op werkdagen van 09:00 tot 21:00. 
In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per artikel en wordt bij het product onder het kopje ”highlights & specificaties’’ weergegeven. Heb je er overheen gelezen? Ga dan uit van maximaal 5 werkdagen. 
Uiteraard proberen wij bestellingen eerder te versturen, maar vanwege de duizenden bestellingen per dag hebben wij iets meer tijd nodig. 
Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvangt u de verzendgegevens om uw bestelling tot aan de deur te volgen. (indien beschikbaar) 

 

Is het bestellen veilig?

Uiteraard. Alle bestellingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. Wij hebben ook SSL certificaten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard kan dat. Stuur direct een e-mail naar info@koopjedeal met daarin jouw ordernummer en het verzoek om de bestelling te annuleren. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan uiteraard direct terugstorten.

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode die ik heb ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst of als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode van ons ontvangt.

Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

1. Zoek het gewenste product en klik op ''Nu Kopen''

2. Je komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen

3. Vul jouw kortingscode in en klik op ''Kortingscode toepassen''

Hoe krijg ik een kortingscode?

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ontvang je direct een kortingscode. Bovendien stoppen wij in het pakketje ook regelmatig een kortingscode.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen?

Helaas kunnen wij achteraf geen kortingscodes verwerken. Je kunt je kortingscode dan bewaren voor de volgende keer.

Is het betalen bij koopjedeal veilig?

Uiteraard. Alle betalingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. Wij hebben ook SSL certificaten.

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)

AfterPay voert voor koopjedeal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij koopjedeal.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200. Betalen met Afterpay kost €0,50. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe werkt betalen met achteraf betalen (Afterpay)?

In de online kassa van onze webwinkel kiest u als betaalwijze voor AfterPay (achteraf betalen). Hierna rondt u uw bestelling af. Hiervoor heeft u geen betaalpas, e.dentifier of TAN-codes nodig. Voor Afterpay rekenen wij wel €0,50 aan servicekosten aan u door. Onze daadwerkelijke kosten liggen hoger, maar deze nemen wij grotendeels voor onze rekening.

 U ontvangt de bestelde producten van ons (Koopjedeal.nl). Pas ná ontvangst van uw bestelling ontvangt u van AfterPay een e-mail met de factuur.  

Deze factuur kunt u betalen hoe en wanneer u het het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Dit kan via de iDEAL-knop in uw factuur of door het bedrag over te maken via internetbankieren. 

Wat zijn de kosten voor een betaling?

Betalen is bij ons gratis, de kosten nemen wij voor onze rekening.

Hoe werkt ideal?

  1. Klik tijdens het afreken op iDeal
  2. Selecteer jouw bank
  3. Klik op ’’Plaats uw bestelling’’
  4. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

Hoe werkt betaling middels creditcard?

  1. Klik tijdens het afreken op Mastercard of Visa
  2. Klik op ’’Plaats uw bestelling’’
  3. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

Wat zijn de verzendkosten?

Uiteraard proberen wij de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten vermelden wij altijd bij de aanbieding.

Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb het nog niet ontvangen?

Wacht je al langer dan 5 werkdagen? Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. Als je minder dan 5 werkdagen wacht dan graag nog even geduld. Vanwege de duizenden bestellingen per dag hebben wij soms helaas iets meer tijd nodig.

Wat gebeurt er met de bezorging van mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Mocht het pakketje door je brievenbus passen dan zal de postbode het in je brievenbus afleveren. Als dit niet het geval is dan komt de postbode de volgende dag terug om het pakketje alsnog af te leveren. Mocht er dan weer niemand thuis zijn dan wordt er een briefje achtergelaten. Met dit briefje kun je het pakketje afhalen bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Uiteraard kan dat. Sterker nog; dat kan bij ons zelfs GRATIS! Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een retourzending aan ons te melden. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. 
Zodra wij het product retour hebben, zullen wij nagaan wat de gewenste oplossing is en deze bewerkstelligen. Bekijk deze pagina voor het retourproces en meer informatie: www.koopjedeal.nl/retourneren

Is het retour sturen van een product gratis?

Jazeker, de kosten nemen wij voor onze rekening.

Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Allereerst natuurlijk onze excuses. U kunt het beste direct een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/retourneren 
Omschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk en voeg eventuele foto’s bij. 
Uw aanvraag wordt binnen maximaal 48 uur in behandeling genomen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Bestelling geplaatst als gast zonder account?
1) Ga naar deze pagina: Retouraanvraag
2) Vul uw bestelnummer en e-mail adres in waarmee bestelling is geplaatst
3) Doorloop alle stappen
4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Bestelling geplaatst als ingelogde klant?
1) Ga naar mijn account en klik op ’Retourzending’
2) Hier kunt u een nieuwe retourzending aanvraag
3) Doorloop alle stappen
4) Uw aanvraag zal binnen 24 uur worden goedgekeurd
5) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt een e-mail met daarin een verzend-etiket en alle informatie over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt. 
Indien dit niet mogelijk is, maak dit kenbaar bij onze medewerkers.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd zullen wij het bedrag binnen 7 dagen terugstorten. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten.