Product is defect geleverd

Het product is defect, beschadigd of onvolledig geleverd. Wat nu?

terug naar retourpolicy

Hoe weet ik zeker dat het om een defect product gaat?

Wij verwerken jaarlijks heel wat retour-aanvragen. 
Vaak is het zo dat een product niet defect is, maar dat er bijvoorbeeld een probleempje is met het installeren van het product. 
Wij raden je aan om de instructies in de handleiding stipt te volgen.  
Is jouw klacht hiermee niet verholpen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij helpen je graag verder.

Bij planten is het zo dat u na ontvangst 7 dagen de tijd heeft om een klacht te melden. Wij zorgen er dan voor dat het product wordt vervangen.
Komt u pas na 7 dagen met een klacht, dan kunnen wij deze helaas niet langer in behandeling nemen.

Belangrijk: vergeet niet om een foto van het defecte product en het ordernummer toe te voegen aan de e-mail.

Het defecte product omruilen

Wanneer je het product in originele staat naar ons retourneert, zullen wij het product omruilen.

Zie product ruilen

Geen originele verpakking of product is niet meer in originele staat

Bij retourzendingen is de verzender verantwoordelijk voor eventuele vermissingen/beschadigingen tijdens transport. 
Retourneer je het product niet in originele staat in de originele verpakking? 
Dan kunnen wij 75% van het aankoopbedrag crediteren. 

Tip: vermeld duidelijk het mankement of de mankementen in de retour-aanvraag.