Algemene voorwaarden

Artikel 1. Definities

  1. Klant: koning
  2. Service: erg belangrijk
  3. Probleem: wij lossen het op!

Artikel 2. Wie zijn wij nou eigenlijk?

  1. Wij zijn een dagaanbieding site die onze klanten enorm waardeert. Elke dag zijn wij op zoek naar de allerleukste producten voor de allerkleinste prijsjes. Een aanbieding is slechts 24 uur geldig. Is de dag voorbij? Dan zullen er nieuwe aanbiedingen online staan!
  2. Wij staan je graag te woord:
    • Email: info@koopjedeal.nl
    • Telefoon: 0320 - 417539
    • Facebook: www.facebook.com/koopjedealnl
  3. Zakelijke gegevens:
    • Handelsnaam: Koopjedeal BV
    • KVK-nummer: 56465262
    • Btw-identificatienummer: 852138441B01

Artikel 3. Toepasselijkheid

  1. Wij doen ons best om de algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht.
  2. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Artikel 4. Toepasselijkheid

  1. Wij zijn altijd eerlijk in de communicatie. Alle informatie over het product, wat het kost, verwachtte levertijd en retourbeleid zijn op onze site te vinden. Mocht je toch vragen hebben over ons aanbod, neem dan gerust contact met ons op!

Artikel 5. De overeenkomst

  1. Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets mis gaan dan vergoeden wij de schade, beloofd!
  2. Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mail adres dat je hebt opgegeven klopt.
  3. Een factuur van je bestelling krijg je automatisch gemaild. 

Artikel 6. Onjuistheden

  1. Ieder mens maakt fouten, en aangezien wij ook mensen zijn zou het zo maar kunnen dat wij ook een foutje maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een deal een zetfout maken en er een tablet op de site staat voor slechts 1,55 in plaats van 155 euro. Aangezien het dan duidelijk is dat dit een zetfout is zijn wij niet verplicht het artikel te leveren voor 1,55. Mocht er zoiets gebeuren dan zullen wij het wel klantvriendelijk oplossen. Zo kun je in dat geval bijvoorbeeld een tegoedbon verwachten.

Artikel 7. Herroepingsrecht

  1. Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Meldt dit dan binnen 14 dagen na ontvangst bij ons. Wij sturen je dan instructies waardoor je het product gratis kunt retourneren. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugboeken. Hier doen wij maximaal 14 dagen over (in praktijk maximaal 5 dagen).
  2. Vanuit het service-oogpunt is het wenselijk dat u een reden van retour opgeeft. Dit kunnen wij namelijk meenemen in ons product-klachtrapport. 
  3. Je kunt dus kosteloos retourneren op onze kosten door middel van de stappen te volgen onderaan onze site Retour Policy.  De kosten nemen wij dan voor onze rekening.
  4. Er zijn enkele producten die je niet kunt terugsturen. Mocht dit het geval zijn dan staat het altijd erbij. Dit is meestal het geval bij verbruiksartikelen waarvan verpakking is geopend. Maar ook bij bijvoorbeeld oorbellen, scheermesjes etc., vanwege hygiënische redenen.
  5. Indien je een bestelling retour stuurt dan retourneer je ook je spaarpunten.
  6. Het gratis retourneren wordt mogelijk gemaakt middels Kiala/UPS points. Heeft u geen mogelijkheid om pakketjes bij een kiala of UPS point af te leveren om welke reden dan ook? Dan vervalt het "gratis" retourrecht. 
  7. Bij het verzenden van het pakketje is de verzender (Koopjedeal B.V.) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s). 
    Bij het retourzenden van een pakketje is wederom de verzender (Klant) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s).
    De kosten van het retourzenden middels UPS points/DHL/DPD/Afhaalopdracht zijn voor de rekening van Koopjedeal B.V., mits hier akkoord voor gegeven is.  

Artikel 8. De prijs

  1. Wij houden je niet voor de gek. Wij zullen geen onverwachte kosten in rekening brengen. 
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  3. Er kunnen nog verzendkosten gerekend. Dit kan per product verschillen maar het zal altijd duidelijk worden gemaakt om hoeveel het gaat.

Artikel 9. Garantie

  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt betaald voor een goed product dus daar heb je ook recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

Artikel 10. Levering en uitvoering

  1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten.
  2. Bij elke deal staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per deal verschillen.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon.
  4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt dan is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. We zullen het dan opnieuw versturen.

Artikel 11. Betaling

  1. Nadat we je betaling hebben ontvangen maken we je bestelling direct in orde, tenzij er gekozen is voor achteraf betalen. Dan versturen wij jouw bestelling uiteraard voordat er betaald is.
  2. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Neem dan contact met ons op.

Artikel 12. Klachtenregeling

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@koopjedeal.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen
  2. Als we je klacht niet binnen 2 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.
  3. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dien je, je te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.

Artikel 13. Toepasselijk recht

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@koopjedeal.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen
  2. Als we je klacht niet binnen 2 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.

Artikel 14. Aanvullende of afwijkende bepalingen

  1. Zo, dit waren onze algemene voorwaarden. Stukken beter dan normaal toch? Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site. En een ding is zeker: als we iets veranderen dan zal het niet nadelig zijn voor jou!

Artikel 15. Kortingscodes/spaarpunten

  1. Kortingscodes of kortingscoupons kunnen niet toegepast worden op de volgende producten: Boxsprings, matrassen, Apple producten, Samsung producten, MRI Scans en vouchers. 
  2. Het is niet mogelijk om spaarpunten achteraf toegekend te krijgen.  U bent zelf verantwoordelijk voor het inloggen bij het plaatsen van uw bestelling, om de spaarpunten toegekend te krijgen. Indien u niet ingelogd bent, kunnen wij helaas niets achteraf voor u betekenen.