Algemene voorwaarden

Artikel 1. Definities

  1. Klant is koning
  2. Service is erg belangrijk
  3. Probleem: wij lossen het op!

Artikel 2. Wie zijn wij nou eigenlijk?

  1. Wij zijn een dagaanbieding site die onze klanten enorm waardeert. Elke dag zijn wij op zoek naar de allerleukste producten voor de allerkleinste prijsjes. Een aanbieding is slechts 24 uur geldig. Is de dag voorbij? Dan zullen er nieuwe aanbiedingen online staan!
  2. Wij staan je graag te woord:
    • Email: [email protected]
    • Online chat: indien beschikbaar zie je dit terug op iedere pagina
    • Facebook: www.facebook.com/koopjedealnl
  3. Zakelijke gegevens:
    • Handelsnaam: Koopjedeal 
    • KVK-nummer: 75397803

Artikel 3. Toepasselijkheid

  1. Wij doen ons best om de algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht.
  2. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Artikel 4. Transparantie

  1. Wij zijn altijd eerlijk in de communicatie. Alle informatie over het product, wat het kost, verwachtte levertijd en retourbeleid is op onze site te vinden. Mocht je toch vragen hebben over ons aanbod, neem dan gerust contact met ons op!

Artikel 5. De overeenkomst

  1. Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets misgaan dan vergoeden wij de schade, beloofd!
  2. Als je een bestelling hebt geplaatst krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mail adres dat je hebt opgegeven klopt.
  3. Een factuur van je bestelling krijg je automatisch gemaild. 

Artikel 6. Onjuistheden

  1. Ieder mens maakt fouten en aangezien wij mensen zijn zou het zomaar kunnen dat ook wij eens een foutje maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een deal een zetfout maken en er een tablet op de site staat voor slechts €1,55 in plaats van €155. Aangezien het dan duidelijk is dat dit een zetfout is zijn wij niet verplicht het artikel te leveren voor €1,55. Mocht er zoiets gebeuren dan zullen wij het natuurlijk wel klantvriendelijk oplossen. Zo kun je in dat geval bijvoorbeeld een tegoedbon verwachten.

Artikel 7. Herroepingsrecht

  1. Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Meldt dit dan binnen 30 dagen na ontvangst bij ons. Zodra wij uw retoursverzoek hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugboeken. Wij behouden ons het recht voor om te wachten met terugbetaling tot het product in goede orde is ontvangen.
  2. Vanuit het service-oogpunt is het wenselijk dat u een reden van retour opgeeft. Dit kunnen wij namelijk meenemen in ons product-klachtrapport. 
  3. Je kunt dus retourneren door de stappen te volgen onderaan onze site Retour Policy.  
  4. Er zijn enkele producten die je niet kunt terugsturen. Mocht dit het geval zijn, dan staat dit er altijd bij vermeld. Dit is meestal het geval bij verbruiksartikelen waarvan verpakking is geopend. Maar bijvoorbeeld ook oorbellen, ondergoed, scheermesjes etc., om hygiënische redenen.
  5. Vouchers of tegoedbonnen kunnen niet geretourneerd worden. 
  6. Indien je een bestelling retour stuurt dan retourneer je ook je spaarpunten.
  7. Bij het verzenden van het pakketje is de verzender (Koopjedeal) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s). 
    Bij het retourzenden van een pakketje is wederom de verzender (Klant) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s).

Artikel 8. De prijs

  1. Wij houden je niet voor de gek. Wij zullen geen onverwachte kosten in rekening brengen. 
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  3. Er kunnen nog verzendkosten gerekend worden. Dit kan per product verschillen maar er zal altijd duidelijk worden gemaakt om hoeveel het gaat.

Artikel 9. Garantie

  1. Je hebt betaalt voor een goed product en daar heb je recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

Artikel 10. Levering en uitvoering

  1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten.
  2. Bij elke deal staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per deal verschillen.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon.
  4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. Je krijgt dan zo snel mogelijk een nieuw product van ons toegestuurd. 

Artikel 11. Betaling

  1. Nadat we je betaling hebben ontvangen maken we je bestelling direct in orde, tenzij er gekozen is voor achteraf betalen. Dan versturen wij jouw bestelling uiteraard voordat er betaald is.
  2. Indien je bij het afrekenen van jouw bestelling kiest voor de betaalmethode Afterpay is het van belang dat je rekening houdt met het volgende: Wij hanteren een minimum van €5,- en een maximum van €1000,-. Je ontvangt binnen 7 dagen na ontvangst van het product een mail inclusief factuur. Deze dient u binnen 14 dagen te voldoen. Mocht je hier een herinnering over ontvangen terwijl je wel al betaald hebt verzoeken wij jou contact op te nemen met Afterpay. Dit kan via het volgende nummer: 020 723 0270. 
  3. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Neem dan contact met ons op.

Artikel 12. Klachtenregeling

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zullen je zo snel mogelijk helpen.
  2. Als we je klacht niet binnen 5 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.
  3. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dien jij je te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, welke dan gratis zal bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing worden gekomen heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.

Artikel 13. Toepasselijk recht

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar [email protected] en we zullen je zo snel mogelijk helpen.
  2. Als we jouw klacht niet binnen 5 dagen kunnen oplossen nemen wij contact met je op om aan te geven hoe lang het gaat duren. 

Artikel 14. Aanvullende of afwijkende bepalingen

  1. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site. 

Artikel 15. Kortingscodes/spaarpunten

        1. Kortingscodes of kortingscoupons kunnen niet toegepast worden op de volgende producten: Apple producten, Samsung producten, Refurbished producten en vouchers. 
        2. Het is niet mogelijk om spaarpunten achteraf toegekend te krijgen. Om de spaarpunten toegekend te krijgen dien je in te loggen tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Indien je niet ingelogd bent, kunnen wij achteraf helaas niets voor jou betekenen. 
        3. Na aftrek van de korting dient het aankoopbedrag nog steeds minimaal €15,- te bedragen.
        4. Je kunt maximaal één kortingscode per bestelling toepassen.